02 maart 2006

On our way to Flor in Florida...

... and Sara in Amsterdam



Nog voor we goed en wel op weg zijn naar Florida, dient het reisschema al aangepast. Dochterlief Sara - enkele maanden op schoot bij Erasmus in Amsterdam - heeft dringend nood aan enkele levensnoodzakelijke voorzieningen. Kleding, maar - uiteraard - ook financiën. Dus gaan we nog snel met z'n allen donderdagochtend ontbijten in de Portengenstraat... Eén troost: er zal dan toch nog iemand zijn om ons uit te wuiven. (Naast Lolo natuurlijk die zo lief is ons naar Schiphol te voeren ;)o )

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hé, ik dacht we elke dag iets nieuws kregen?

6:49 p.m.  
Blogger herm said...

Wel even wachten tot we vertrokken zijn natuurlijk. Tenzij je heel vele interesse zou betonen voor de inhoud van onze koffers...

10:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Veel plezier ginder!!

het gaat nog even duren vooraleer ik dat tijdsverschil gewoon ben. Volgens mij slapen jullie nu nog? Of ben ik weer helemaal verkeerd??
De tijd hier: donderdag 9 maart, half 11 (AM).

Komt dat tijdsverschil hier ook ergens opstaan?

10:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik heb nog altijd geen nieuws ontvangen chris

1:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mooie foto's en een lekker temperatuurtje om jaloers op te worden ik wens je een aangenaam verlof toe en nog vele groetjes uit retie chris

1:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home